Återbetalningspolicy

Vi har en 30-dagars returpolicy, vilket innebär att du har 30 dagar efter att du har fått din artikel för att begära en retur.

Returadress:

AnomiModehus

Ringvägen 29, Sundbyberg, Stockholms län, 172 76 Sverige

För att vara berättigad till avkastning måste din artikel vara i samma skick som du fick det, oväntat eller oanvänt, med taggar och i sin ursprungliga förpackning. Du behöver också kvitto eller inköpsbevis.

För att starta en retur kan du kontakta oss info@anomimodehus.se Om din retur accepteras skickar vi den adress som avkastningen måste göras, samt instruktioner om hur och var du ska skicka ditt paket.

Kunden ansvarar för kostnaden för avkastningen.

Du kan alltid kontakta oss för alla returfrågor på info@anomimodehus.se

Skador och frågor
Kontrollera din beställning efter mottagning och kontakta oss omedelbart om objektet är defekt, skadat eller om du får fel objekt, så att vi kan utvärdera problemet och göra det rätt.

Undantag / icke-returerbara artiklar
Vi accepterar inte avkastning för produkter som beställts felaktigt av dig (mindre / större storlekar än du borde ha beställt, färger du inte ville ha, fler mängder än du borde ha beställt)

Utbyte
Det snabbaste sättet att säkerställa att du får vad du vill är att returnera det objekt du har, och när returen har accepterats, gör ett separat köp för den nya artikeln.

Återbetalning
Vi kommer att meddela dig när vi har fått och inspekterat din återkomst och meddela dig om återbetalningen godkändes eller inte. Om du godkänns återbetalas du automatiskt på din ursprungliga betalningsmetod. Kom ihåg att det kan ta lite tid för ditt bank eller kreditkortsföretag att behandla och publicera återbetalningen också.

Beställningar

Vissa typer av beställningar kan inte återbetalas, om adressen som tillhandahålls av vår kund är fel och vi levererade produkten.

Vi accepterar inte heller återbetalning för de beställningar vars adress var fel, det är kundens ansvar att hämta paketet från det lokala postkontoret om fel adressleverans.

 

Om returen orsakas av konsumenten ska konsumenten vara ansvarig för fraktavgiften. Den specifika avgiften ska baseras på det expressföretag du väljer.

Om den mottagna varan på grund av våra skäl är skadad eller inte korrekt, och konsumenten är inte skyldig att bära fraktavgiften av denna anledning.